با تو...به وسعت تمام نداشته هایم حرف دارممجالی نیست تا بنشینی به پای این همه حرفدلم تنگ است ،فقط برای حرف زدن با تودیگر نمیدانم چه کنم یا چه بگویمخسته ام...کمی هم بیشتر..فراتر از تصورت...سخت است برایم توصیفشتا به حال نمیدانم...دیده ای درماندگی و بیقراری های من را یا نه؟!بغض فرو خورده در گلویم....بهانه گیری های دل بیقرارم.....ویا غم نهفته در نگاهمکه به خدا قسم هیچ یک از این ها دیدن ندارد دل شکسته...
ادامه مطلبما را در سایت دل شکسته دنبال میکنید
برچسب: شکستن قفل وای فای,شکستن ساروج با گازوئیل,شکستن دل, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت: 2:25